Witam Was serdecznie!

Pomysł na tą stronę tkwił w mojej głowie od dawna i bardzo się cieszę, że dziś się urzeczywistnia! Chcę Was zaprosić do mojego świata -
- świata mamy trójki dzieci, która próbuje realizować swoje marzenia i pracować;
- świata niesamowitych spotkań z niezwykłymi ludźmi, których poznałam dzięki pisaniu ikon;
- wreszcie do urzekającego świata ikon, które zmieniły moje życie i które z każdym dniem rozumiem trochę lepiej...

Może stanie się to dla Ciebie inspiracją, może trochę rozbawi, może wzbudzi w Tobie ciekawość i odkryjesz ze mną piękno ikon, które zmienią i Ciebie… a może po prostu to moja reklama, bo marzy nam się dom i fajnie byłoby mieć kilku nowych klientów ;p.


                                                               Joanna Kotas

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Joanna Kotas
e-mail:
ikonyobrazy@gmail.com
tel: 660 789 604
oficjalna strona: ikonyobrazy.pl

Łączna liczba wyświetleń