Na początek brutalna prawda.
Nie jestem artystką. Nie skończyłam ASP. Nie zrobiłam żadnego kursu pisania ikon.
Jestem z zawodu przedszkolanką., nie malarką. Także przepraszam tych, którzy się na tym znają i widzą masę błędów, które popełniam ;p.

Prawda jest taka, że jestem człowiekiem z ogromną pasją, która jest większa niż ewentualne poczucie wstydu. To uczy pokory… bo nie czuję się profesjonalistą.
Oczywiście staram się (naprawdę się staram) żeby to jakoś wszystko wyglądało, żeby moje prace były jak najlepsze… ale do takich poszukiwań nie trzeba chyba zachęcać nikogo, kto kocha to co robi. A ja naprawdę kocham to co robię. Życzę i Wam tego z całego serca!

Pora na pierwszą, niepublikowaną jeszcze na mojej stronie ikonę.
Dziś chcę Wam zaprezentować jeden z bardzo bliskich mojemu sercu wizerunków Chrystusa - ikonę Dobrego Pasterza. Ona wyraża to, co czuję nie tylko w związku z moim malowaniem – Pan Bóg upodobał sobie w tych, co mali, nieporadni, bo wtedy bardziej zdają się na Niego niż na siebie…
p.s. Praca przedszkolanki też była super, tylko serce by mi pękło, gdybym miała moje dzieci oddać pod opiekę innej osobie, a sama zajmowała się cudzymi ;p. Także próbuję osiągnąć dzietność małego przedszkola w domu i łapię dwie sroki za ogon;p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Joanna Kotas
e-mail:
ikonyobrazy@gmail.com
tel: 660 789 604
oficjalna strona: ikonyobrazy.pl

Łączna liczba wyświetleń